.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معنویت و اخلاق گمشده جامعه بشری هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، معنویت، اخلاق، عفت و عدالت را گمشده جامعه بشری عنوان کرد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی پیش از ظهر شنبه در همایش جهانی عاری از خشونت و افراط‌گرایی که در سالن همایش سازمان برنامه‌وبودجه مازندران برگزار شد اظهار داشت: روزجهانی عاری از خشونت و افراط‌گرایی ابداعی نو در جهان امروز است که از سوی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل مطرح و با ۱۹۰ رأی تصویب شد.

وی گفتگوی تمدن‌ها را نیز از ابداعات رئیس‌جمهور پیشین ایران برشمرد که در جهان بابی دیگر برای تمدن‌ها را باز کرد و افزود: اگرچه خشونت شامل همه پدیده‌ها می‌شود اما بایدشان و منزلت همه موجودات و پدیده‌ها در نظر گرفته شود و جهانی خالی از خشونت داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایجاد جامعه آرمانی توسط بشر را از ابتدای خلقت به‌عنوان یک آرزو برشمرد و گفت: پیامبر ما به این پدیده عینیت بخشید.

یونسی بابیان این‌که همه مللی که اندیشه لیبرالیستی داشته‌اند دچار فروپاشی شده‌اند افزود: تفکر داعشی در خاورمیانه حقیقت امروز جهان است که هیچ‌یک از تفکرات نتوانسته بشر را به اقنا برساند و بشر هیچ‌وقت از وضع خود راضی نبوده است.

 معاون استاندار مازندران معنویت، اخلاق، عفت وعدالت را گمشده جامعه بشری دانست و گفت: غیرازاین تفکرات، اندیشه‌های مختلف نتوانسته بشر را سیراب کند و باید به اصالت حقیقی انسانی خود بازگشت کنیم.

یونسی عمل به ارزش‌های دینی ومذهبی را در جوامع کمرنگ برشمرد و افزود: فقر، فساد، پارتی‌بازی از عوامل خشونت هستند و درجایی که اتحاد ملت مدنظر است باید متحد شویم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.